Pladdrig

Jag är verkligen pratig de går knappt en minut fören ett ord kommer ur min mun. Jag snackar, mumlar, babblar svamlar ja listan kan göras lång. Så därför förlåt, förlåt för att jag snackar bort eran tid men om jag inte gjorde de skulle allt bli värre, men hey ni kan ju säga till när de går för långt ;D

Aja idag har jag tränat i sundis och på morgonen gjorde jag ingenting. Ikväll blir det att fira lite farsdag och kanske umgås med Eve mm. Dessutom har jag en hel bunt med läxor, som jag självfallet lämmnat till sista kvällen,
typiskt.

Eve tyckte att ett 1.5 dm långt inlägg om henne skulle vara perfekt, fast du får nöja dig med en bild istället :)

image10

Du är bäst, och de vet du :)

Fortsatt trevlig farsdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0