Tid och kostnad

Kollade igår upp mobil kostnaderna på mobilen i thailand. Tror  för det första att nallen funkar de och tror också att de var ca 5 pix för sms och 12.50/min om man ringer ;O Så därför alla, men spc du Eve förvänta dig inte några 7-8 sms/dag, nu snackar vid nödfall gumman! och nee när du bara har tråkit är inte ett nödfall. Sms svar direkt är ju som också ett litet problem pga tid skillnaden (6h). Så därför alla (Eve) ha tålamod!

Så men var hos mormor idag också då som planerat, helt ok :) Tänkt och göra ma provet imorn så de får vi se hur de går och sen har man ju utv-samtal osv. Har för övrigt packat klart, nästan, bara näsessär(hur stavs de?!) grejorna kvar så de är ju chill. När vi ändå är så här i T-land så kan jag ju säga att jag ska försöka skriva några rader här på bloggen en, två lr kanske till och med tre gånger, så kika in trots att jag inte är hemma :)
Nu ska jag nog tillbaka till plugget :/ effektiv So next!

Loveandpeace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0