Viiinter!

Imorse när jag vaknade snöade det och marken var kritvit. Vackert, jovisst. Men trots allt vinter.

Vinter för mig är inte soligt skidväder eller mysiga kvällar. Vinter är kallt, för kallt för att hänga ute, kallt nog för att frysa häcken av sig. Tjocka kläder på men ändå. Det är -10 nu, -10! i mitt förra liv måste jag verkligen varit med om någon hemsk händelse i nån snöstorm eller nå och drf är jag menad att inte vara i vintern! så de så :)

Okej, dagen då skola as usual ända roliga var väl so:n i början ;D.

For till Eve kring halv fyra snåret och kom hem för ca en halvtimme sen. Vi gjorde som vanligt ingenting men de är rätt så kul de också :)

Vinter är också julafton och nyårsafton, så något posetivt finns det ju alltid!

Nu ska jag typ äta lite foodish och sen, nja vi fåla se.

kramar till ni som behöver de mest nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0