Bored

precis kommit från träningen och duschat, gick väl ok från början men förjävligt på slutet.
Har inte så mkt att göra innan heroes börjar så gör en lista som ja hittat på datan ist!


1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?

Nähä du.
2. Hur äter du ett äpple?
royal gala tuggar jag på de vanliga sättet och gröna äpplen snor jag av min syrra som skär upp de i klyftor!
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Nä, men jag gillar dom INTE!
4. Big Brother eller Sportnytt?

Sportnytt, fast helst serier typ o.c :)
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Gärna den dära klockan från D&G annars skulle väl ett par jeans, skor osv,osv
6. Är du mörkrädd?
Nä.....7. Resmål som fascinerar?
Inge sådära särskilt men Thailand är favoriten
8. Ditt senaste telefonsamtal?
Nää, Kajsa är inte hemma men jag ber henne ringa upp.9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Ingen aning
10. Förrätt eller efterrätt?
Svårt val...Kan inte välja.....
11. Bästa stunden på dagen?
morgonen så länge man slipper stressen
12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, lr nästan alltid

13. E-post eller snigelpost?

Mail is the shiet!
14. Den senaste komplimangen du fick?
Lisa tyckte jag var bra i mål och synd bara att jag inte var liiite längre :)
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Antagligen mamma och troligen om något som jag ville ha som hon redan tyckte jag hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0