Taackarrr :)

Tack Eve! nu har du fått en till sida att lägga till på favoriter :)

Så idag har jag sprungit på stan med Ida osv. trevligt och två blåsor på fötterna fick man med på köpet!
Nåja hursomhelst köpte lite krafs och de. Såg ett par skit snygga stövlar som dessvärre var lite dyra men de får kollas upp med mor, fast jag har ju just köpte ett par ankelboots från Vagabond sååå.......

Aja sen blir de nog en sväng förbi mormor med lite homeworkies som ska göras innan T-land, gu vad jag längtar! å sen kanske hon skulle kunna hjälpa  mig med att fålla upp en tunika jag köpte idag nån dm kortare fast jag måste testa den till leggings först!

Nu blir de lite pix osv och lite senare matlagning pasta carbonara.

take care!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0