180 100

Efter först läst Majas blogg och senare Vickans, och även tillslut sett Carro göra samma, kunde jag inte låta bli att skicka, vem är Stina Paulsson? till 180 100.

Det finns 29 personer som heter Stina Paulsson i Sverige, en av dessa är Stina Paulsson på Ingridsvägen i Gammelstad. Hon delar sin födelsedag den 15 Maj med bland annat fotbollsspelaren Stefan Ishizaki och programledraren Sofia Wistam. Stina är född i oxens tecken och enligt sitt horoskåp en pålitlig, stabil och efftektiv person med talang för problemlösning. Ha en fortsatt trevlig dag!

Typ very coolt, eller nåt!

Kommentarer
Postat av: towe

Haha jag har också testat det där, och dom svarade:



Vi på 118100 tror att Towe Beckman är en charmig och soldyrkande tjej som gillar fotboll, bastubad och brasiliansk sambotechno. Hennes favoritfärg är aluminiumtermos-silvrigt, hennes favoritdjur är tapir och hennes hemliga dröm är att rida in på Skansenscenen på en vit enhörning och riva av en grymt skön post-punk-version av "Stockholm i mitt hjärta" tillsammans med Anders Lundin.



HAHAH, höll typ på att dö av skratt ja :p

2008-08-05 @ 17:38:10
Postat av: vickan

asså kan alla bara dö............................... jag får aldrig nå bra svar. jävla skit

2008-08-05 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0