Den som är utan förnuft saknar det sällan

Imorn när jag kollar bloggarna borde typ alla uppdatert för nu när pix inte funkar, vad ska man annars ha för sig på datan liksom? bilddagbok, okej okej. Men jag har ärligt aldrig förstått grejen ( trots att jag övervägt att skaffa en flera gånger, men både blogg och bdb, känns lite onödigt för min del ).

Annars så är min kusin på väg. Jag ser verkligen i mot det, har trots allt bara vuxna och en likgammal alkis som en kusin ( förlåt för min fördomar mot dig lucas ). Men nu ska jag få en till, thihi. Måtte bara allt gå bra nu, det säger jag då! ååh kan bli kul med förnying i det aptråkiga släktet jag föddes i!

Nä nu ska jag bege mig och tvätta bort sminket, sen blir det sängen. Väckarn ställs på ehm halv tio imorn, anteckna det gott folk!

Kommentarer
Postat av: annnyy

Tyvärr Stina men jag orkar inte uppdatera min blogg än, för jobbigt :P

2008-08-31 @ 15:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0