du får mig att känna mig som superman

Ikväll hade jag och Eve bestämt att vi skulle gå in till stan ( kvantum ) för att köpa lite ben och jerrys, vilket vi gjorde. Eller som alltid när vi gör något kan planerna ändras lite. Vi orkade gå till barnens hus, sen tog vi bussen två hållplatser och gick sista biten till Kvantum. Vi har precis slagit oss ner när första periodpausen i hockeyn är. Jo för visst, derby mellan luleå och skellefteå var det ju ikväll. Nåväl, sen kom vi på att fan. Vi vill ju också gå på hockey! Så då ringde Eve Ricke.O som var rar nog att komma ut med biljetter, nog för att det faktiskt inte behövdes.

När vi kom in var det typ andra periodpaus och så kom Pontus och mötte upp oss och sen såg vi sista perioden i sällskap med han och resten av j 17 :). Ansträngde mig till och med och försökte lära mig lite regler och det blev till och med nästan kul på slutet. Fast skönt att det bara var en period, vette tusan hur jag skulle kunna hålla koncentrationen en hela match..hahaha, nä men träning ger väl färdighet!



Bilden är kass för att vi garva så mycket.thihi. Min glass till höger, helt ok. Men smakade mycket ost! nä hörru tacka vet jag new york fudge brownie! :) pussss!

Kommentarer
Postat av: anna

Om den till vänster är Eves så gjorde hon ett mycket bra val :)

2008-08-14 @ 13:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0