förlåt henke

Vet att henke hatar listor på bloggar, men jag har inte något bättre för mig så.

Jag har insett att min senaste kyss var: fortsättningen på något bra.
Jag lyssnar på: vad andra säger.
Jag pratar: lite för mycket ibland.
Jag tycker om: komplimanger
Min bästa vän är: min bästis :)
Min första riktiga kyss: var oväntad
Jag avskyr när folk frågar: hur lång jag är? nä men man vänjer sig dock :)
Kärlek är: underbart och lätt men samtidigt så jävla svårt.
Jag kommer alltid att: kort
Min telefon är: livsviktigt.
När jag vaknar på morgonen: kollar jag alltid mobilen.
Innan jag lägger mig: bestämmer jag när jag ska vakna nästa morgon
Bäbisar: söta och skrikiga
Idag har jag: varit på stan :)
Ikväll ska jag: sova. och titta på satc!
Just nu tänker jag på: vad gud ville oss när han ga oss det här vädret?!
Imorgon kommer jag: åka buss till Porsön :)
Jag vill verkligen: ha sommarlov i en evighet!

Ikväll är det nmatch i notviken, yiiha

  • Pingback

  • Kommentarer
    Postat av: jadu

    porsön är ett

    farligt område :OOO

    2008-08-18 @ 22:10:26

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0