Försök aldrig tro något annat

Skola idag blablabla. Måste komma ihåg att läsa spanskan nu ikväll. Allmänt less och trött. Ska fara ut och löpa lite om ett tag, riktigt skönt. Känns som om det behövs för både kropp och knopp!

Ikväll har jag inga planer sådär direkt, blir väl att försöka känna lugnet eller så kanske jag tar en tur förbi mormor och morfar. Det skulle vara skönt att bara koppla bort allt.höra hur dom har det osv.

Idag på svenskan gick vi ju för övrigt igenom nationella för förra året. Rätt ok. skönt att få kolla på det. Bl.a var det här ordspråket med:

Att inte välja är också att välja.

Lite små tänkvärt må jag säga, nä nu ska jag snart gå och svischa om kläder, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0