Jag är bara realist

En bra grej med att skolan börjar är att man får tillbaka lite mer regelbundna mat tider. Nackdelen blir ju lätt att eftersom man är vaken mindre timmar så äter man också mer. och oftare. Skulle inte förvåna mig om jag lagt på kanske två kg sen skolan startade. Jag går i och för sig nästan alltid upp och ner. Nå, nog om detta. Idag innan träningen ska jag och Eve fara och köpa lite sweets som sedan avnjutes i hallen i ett mörkt omklrum tillsammans med lite music.

Nu funderar jag att lägg mig ner och köra lite sit ups, skulle behövas! Annars kan jag ju alltid städa mitt rum, det är kaos nu när skolan börjat. Eller i och för sig, det är alltid kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0