kärlek vid första ögonkastet

Gårdagskvällen var riktigt trevlig, minus att det kanske känndes som en kick off till skolstarten, man mötte som upp alla och ja, visst trevligt. Men sorgligt att sommarlovet är slut. Det är ju så det är, att allt har ett slut.

Idag ska jag både spela fotbollsmatch och innebandy träning sen på kvällen. Alltså ska jag snart gå och äta lite, samling 12.00 på kansliet. Har dock inte känt taggen ännu. Det är så svårt att tagga när man inte vet hur mycket man får spela. För om jag kommer astaggad och sen får spela 20 minuter, då känns det lite jobbigt. Då är det helt enkelt bättre att vänta tills jag kommer dit, se vilka som är uttagna och sen går det ju faktiskt lista ut om man ska spela, simpelt!

Till innebandyträningen ber jag en snabb bön, måtte luften i hallen blivit bättre!

Nåväl det var väl allt, nu ska jag kika lite bloggs innan jag beger mig mot köket, trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0