lilla vm

Jo då nog gick Pontus till final och snäll som jag är håller jag det jag lovat och tar bussen till Boden för att se på matchen. På bussen mötte jag favoritsläktingen Emma och vi åkte till Boden där E:s simons mor hämta oss och skjutsa oss till bodenarena, tack för det! Bodenarena var för övrigt very nice för att tillhöra boden osv.

Efter ett tag kom Amanda åså. Vi pratade mest medan vi vänta matchen skulle börja. Evigheter sen man träffade henne! Sen var matchen osv, tänker inte gå in på detaljer, men Lira vann med 4-0 så det var gött!

Efter matchen blev jag och amanda erbjuden skjuts men vi envisades med bussen så då gick vi till den, eller vi snarare letade efter hållplatsen, hann bland annat krypa under ett stängsel och in på en travbana på vägen. Sen missa vi bussen med 5 min. Men det kom en ny om 40 min så det var inte hela världen, med rätt sällskap är allt kul!



Thihi åh mys i jäkkvik :)

För övrigt börjar jag fundera på att köpa en kamera, eller tvinga mamma och pappa köpa en ny, för tänk vad kul att få upplevelserna på annat än mobilens superkvalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0