no action without protection

Pontus har ganska nyligen farit. Jag sitter och äter. Ikea var som vanligt, okok. Sen efter det kom Pontus, osv.

Nu sitter jag och försöker planera min morgondag. Känns som om jag har miljoner grejer att göra i helgen. Imorn är det bla inventering med fottin och ib-träning. Ser dock just nu ut som att jag bara far på det sistnämnda. Annars så skulle jag också behöva städa upp i mitt rum, ni vet dammtorka och hela köret. Dessutom skulle inte lite plugg skada heller, nåja vi får se hur det blir med det. Just nu försöker jag istället knepa ut när jag ska ställa väckarn och hur. aja will see! aldrig får man sova ut! ( själv valt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0