Noll rubrikfantasi

Igår, vad gjorde jag igår. Jo jag var med Pontus. Och ja vi gjorde till och med lite nytta och gick och hämta ut min domarpengar, 550 klirra gött i kassan! Sen gick jag en sväng, var ett tag hos mormor och morfar och klippte gräsmattan hos Kerstin.

Igår fick jag och min pojkvän en sinnessjuk ide om att jag skulle ta första morgonbussen till han. Sagt och gjort, Idag 05.44 hoppa jag på 9:an och strax innan halv sju var jag på Porsön. Och vi tjilla på, var till och med dukitga och sov ett tag innan vi tills slut kände att vi var tvungen att gå upp så masa upp ur sängen där vi 12 tiden eller något sånt. Dåh gick vi på en liten promenad för att vakna till, måste dock säga att jag inte riktigt vet hur det funka. För sen gick vi tillbaka käka lunch och vips så halvsov man igen. Missa bussen ( orkade inte resa på sig och springa för att kanske hinna ) så tog nästa buss.

Ikväll var jag på Liras match mot lsk, vinst med 1-2 för lira, trevligt trevligt. Mötte Emma. R som gjorde en uppoffring att var där för Simon och jag tror hon blev väldigt glad när hon insåg att hon skulle dela ödet att sitta på en stenhård träbänk med mig. Nåja, kul var det. Fotboll förstår jag mig på.

Tillslut for jag en sväng förbi eve, hon har ju kommit hem nu åså. nice! aja trots att jag är död blir det nog att se lite SATC, en fin avslutning på kvällen, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0