nu ja!

Igår blev det som sagt besök hos farmor. Det var, faktiskt, rätt skönt. Att bara varva ner, ganska full späckad vecka, men jag klagar inte!

Nåväl gjorde ju inte så mycket där, typ sola, eller jag somnade i solen, var ut och sprang tillsammans med myggen och övningskörde lite bil osv, gosh vad jag längtar tills man får körkortet, så skönt att förgifta ner jorden med avgaser! nä men tjill och slippa bussen hit och dit.

Efter farmor for jag till björknäsvallen. Fick till och med sällskap med Ida och Eve, gulligt av dom att stå och frysa med mig må jag säga :). Lira vann för övrigt med 1-0 och vi träffa Pantzare, som vanligt på en fotbollsplan ( fast vi faktiskt träffats i ishallen en gång också ), nåja kul kul att se fotboll iaf!

Sen idag har jag varit very duktig och både gått en promenad, bakat blåbärskaka åt mor min samt plockat hallon åt nyss nämnda person. Egentligen så var planerna för mig och eve att promenixa till Storis. Men flickan tyckte hon behövde sömn och ack så rätt! Storheden får vi ta imorn ist :)

Senare ikväll blir det kanske fotboll, då förhoppningsvis med Amanda i sällskap, evigheter sen vi träffades!

Kommentarer
Postat av: Ek

fan man saknar ju nästan jonas;P

2008-08-17 @ 13:32:41
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0