Och där sprängdes intresseklubben!

Idag har inget överhängande spännande hänt, varit med både Pontus och Ida dock, och det var ju trevligt!

Imorn ska jag fara till g-byn och farmor, eh ja. Ska typ fara tidigt och jag borde nog bege mig mot sängen. Men jag är hungrig, undrar om vi har något gött hemma ( helst av allt skulle jag vilja ha tårta, men tror inte det går att erbjuda ). Nåja blir en sväng till kylskåpet sen!

Imorn ska jag sen också se fotboll i boden, lilla vm. Faktiskt rätt kul och troligen hysteriskt roligt i sällskap med Evelinus.

Inget viktigt sagt här, men vi lever! puss på ryggen!


Resultat från kylskåps kollen blev en skål jordgubbar och hallon från träädgården, gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0