och det var det.

Igår var en väldigt fylld dag. Skola då på morgon, sen bussen till björkskatan och sen vidare till Pontus. Efter Pontus tog jag bussen direkt till Eve för ett lättsammare firarnde av nyss nämndas födelsedag. Orkar inte gå in på några detaljer, oh well, grymt trevligt iaf! såg bla halva top gun. Lite pinsamt att jag inte sett den, men nu måste jag ju se resten, bra juh!
När vi sedan for hem (proppmätta) så lyste stjärnorna på himlen, sagolikt!



Idag var det tänkt att fara in till stan med mor, men nu har hon tydligen ändrat sig. Så det blir Ikea med hela familjen. ( någonting som jag känner att jag inte egentligen har tid, en hel dag av min helg! ). Men men får göra det bästa av  läget. Nix nu har jag inte tid och spendera tid här, ha en Üunderbar Lördag!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det var jätte trevligt igår alla! :) <3



Håller med, måste nu se klart Tog Gun, riktigt snygg där på bilden! ;)

2008-08-30 @ 10:25:48
URL: http://qimmiq.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0