PUSS

Luleåkalaset igår var, faktiskt, enligt min åsikt, grymt kul! festival är kul och det gör mig som så avslappnad, Puss på lk!

Idag har jag dömt på luleåspelen, lättförtjänta pengar och faktiskt inte så tråkigt. Eller man kan ju bli lite less på alla som ska lägga sig i men liksom, nej jag blåser nu, okej?

Ikväll blir det kalaset igen, very nice och jag har inte tid att sitta här och svamla, borde egentligen hoppa in i duschen. Nackdelen är väl att jag ska döma imorn på morgonen, kl 8. Så så sent kan det ju inte bli, men det blir väl 10 över 1 bussen, som det låter nu, dvs. Nej asså nu MÅSTE jag in i duschen, ching chong och hade det bäst ikv, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0