skam den som ger sig!

Jag är grymt trött! tog första bussen till Pontus och han tog sista bussen hem från Gammelstad. Vi har ju dock hunnit sova lite, och sen har vi gått från Porsön till G-stad! det är 12 km, fett långt och fett jobbigt, dessutom tror jag det tar fett mycket tid innan vi hittar motivtion för att göra det i repris!

Idag var för övrigt sista sommarlovsdagen. Vet inte hur jag ska summera det här sommarlovet. Men det känns som om även om man har fått mycket så har så mycket saknats. På alla sätt och vis. Annars kommer hösten, och jag måste medge att höst faktiskt är en rätt mysig årstid, lagomt kallt. Inte nån jävla vinterkyla, sånt gillar vi inte! Dessutom är höstkläder kul ( fast mycket dyrare än sommarkläder ) och löven är ju fina, sommar är så mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sommarlovet var lite för kort ;)

2008-08-23 @ 16:52:58
URL: http://qimmiq.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0