Sommaren tvåtusenåtta.

Så var det slut igen. Sommarlovet var så mycket längre när man var liten, och vädret var så mycket bättre när man var liten, då sken solen varje dag på sommarlovet. Antal gånger man var på Storsand räckte inte fingrarna till att räkna på.

I år har jag badat två gånger tror jag, jag har varit på stranden kanske fyra (!). Och jag är en sån som brukar bada i massor!. Sommaren måste också varit den sommar jag har fått tackat nej till saker, valets sommar, hemskt det låter. Jag har jobbat, jobbat och jobbat. Fast jag klagar inte, pengarna behövdes men det är så synd att mitt umgänge får lida för det. Sen har jag tillbringat lite, kanske lite för mycket tid på fotbollsplaner och kanske för lite tid i sängen. Sova ut på sommaren? pytsan! jag har gjort mycket men inte är det då att sitta vid datorn till tre och sova till tolv. Det är mer somna två och vakna av väckarn nio, halv tio. Gå upp, hinna med allt. Hinna med alla.

Annars har jag väl tillbringat min tid på stan eller på Porsön, sommarens buss måste ju bli 4:an!

Fast visst har sommaren haft sina höjdpunkter, fina minnen att tänka på i Januarimörkret. Det är kanske bara det att minnen inte är så många som man önskat men bättre få än inga alls!

-Sthlm första helgen i Juni

-26/6 <3

-PSG med Eve.

-Barnvakt bröllop

- Götet med la famili

-LK!

Enda jag egentligen saknar är väl PDOL, men sånt får man spara tills nästa sommar!

                   

                   

                  

Nu är det exakt 28 minuter kvar av lovet, njuuuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0