tudiluuu

Idag började dagen med att röja i rummet, möblerade till och med om lite, kul! och snart är jag klar. fast jag har lite paus just nu, haha. Sen efter det for jag till Porsö ip och kolla när pontus spelade. Och ovanligt nog möter jag,EMMA! www.emmaridefors.blogg.se Hon är så min favorit släkting! nä men det är faktiskt alltid kul med sälllskap, så slipper man känna sig så mobbad, haha! aja efter det, for jag till Pontus innan jag begav mig till G-stad sporthall för innebandy träningen. Träffade min sköna böna Evelina för första gången på helgen, vi hade lite att ta igen!

För övrigt kan jag meddela att jag faktiskt fick en kusin idag, skepp ohoj, förbannad vad skoj! ( citat: Rebban ). En kille, inte den blekaste vad han ska heta men imorn ska man kanske dit och hälsa på, beror på hur besökstiden ligger. Skönt att höra att allt hade gått bra iallafall. Nä, men om man ska fortsätta eh, dega framför datan ett tag till, puss på magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0