vilka bullar föredrar du?

Igår kväll kunde jag verkligen verkligen inte sova. Jag funderade på att slå på datan sisådär femtioåtta gånger men jag lyckades hålla mig. Hade nog inte sovit mer om jag gjort det. Idag har jag varit på Porsön, jag och Pontus såg film typ, finns inte så mycket annat att göra i det här pissvädret. Och jo vi prata med nyss nämndas bror också, kulkul!

nu ska jag snart fara ut och springa i det härliga vädret här i luleå! eller nä inte precis, men det är skönt att träna i regn, och efteråt kan man äta utan att ha allt för dåligt samvete. Nämen nu kommer Eve snart, bäst och börja byta om!



Bra film, gullig lillkille och jag hade nog tyvärr lite höga förväntningar!

Kommentarer
Postat av: DUSTINA!

JAG ÄR OND kolla min blogg www.mongogangsta.blogg.se

2008-08-19 @ 23:54:39
Postat av: ida

gillar filmen:)

2008-08-20 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0