yesterday

Igår kom Pontus vid 12-tiden och vi promenixa till storheden. Där kika vi runt lite osv, käkade mjukglass innan vi där strax efter två beslöt för att börja gå hemåt igen. Fast då regna det. Först fundera vi på att vänta och se om det skulle gå över, fast vi gick ändå. Och regnet gick inte över. När vi kom hem var vi skyblöta! nåväl mysig promenad i regnet iaf.

Sen, på kvällen hade jag innebandy träning. Kul! sjukt ont i fötter och äcklig luft i hallen. Luftkonderingen måste slagit igen eller nåt!

Idag klev jag upp halv 8, för det var tänkt att jag skulle städa lite osv och klippa gräset. aja efter frukosten gick jag och la mig i sängen för att vila i typ 10 min, men det blev eh typ 50 min. Aja jag behövde ändå inte klippa gräset. Så nu har jag plenty of time tills jag ska på stan!

pusssss!

Grattis Tina, 15 jordsnurr idag! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0