back in court

Nu tror jag att jag är tillbaka, en välförtjänt men ack så jobbig blogg paus. Speciellt i början. Aja sen vande man sig, fast nu tror jag det lugnat ner sig lite. åter mot bloggandet!

Nu har det ju gått halva månaden in mot julafton. Och har ni tänkt på hur mycket man äter? eller hur mycket man äter av speciella saker. Typ mandariner, as gott! jag trycker lätt i mig fem om dagen, två äter man på skolan, en efter skolan och två på kvällen, kirrat! och idag så tog mandarinerna slut innan kvällen, skandal! vi helt enkelt trösta äta lite peppisar. Hmm fan vad go och rund man ska bli under jul, ehehe. 

Imorn är det lucia, väldigt väldigt nervös ska jag be att få tala om!

 

Herregud att ni ens orkar, skaffa er ett liv tack ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0