blondisbellis

Av någon anledning så slog jag på dem här avsnitten blondinbellas dagbok när jag sminkade nyss. Och visst blondinbella må vara en sjuhelvetes affärskvinna, men det här svammlet att hon är bara en vanlig tonåring!

Jag vill bara klistra en lapp på hennes rygg där det står jag är INTE en vanlig tonåring! det är INTE sjukt att jag får vara med i intervjuver hela tiden!

För vanliga tonåringar går inte på filmpremiärer. Vanliga tonåringar får inte ens chansen att göra det. Vanliga tonåringar har inte möjligenheten att gå hos en stylist varje gång dem ska på fest. OCh det är inte det att dem har brist ¨på tid som vår kära Bella säger, det är det att dem INTE har ekonmomin för det! Vanliga tonåringar har INTE en egen assistent. Vanliga tonåringar har inte en egen tv dagbok. Vanliga tonåringar vet att man måste diska trots att det är tråkigt. Vanliga tonåringar spenderar inte flera tusen på shopping i månaden. Vanliga tonåringar bor inte i en lägenhet mitt i centrala stockholm och ja, väldigt få tonåringarhar ett eget bolag!

Ärligt talat hennes liv må vara intressant, men jisses hon är faktiskt ingen vanlig tonåring bara någon att se upp till, för visst, hon har ju lyckads :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0