den efter dopparedagen.

Vaknade för exakt två minuter sen. Farmor och dem skulle komma klockan ett för julfirande. Det innebär att dem ungefär kommer att komma klockan halv ett. Inte mycket tid över.

Julafton igår var fin. Men det känns som att jag sakta men säkert börjar växa ifrån julen, nästa år kan vi väl resa bort?
Fick för övrigt bl.a en mobil, parfym, kläder, pengar och en galet fin innebandy dress.

Igår kom också en väldigt olustig känsla över mig. Jag hade gått och lagt mig i sängen och då ser jag att dörren är på glänt. När jag ska gå upp och stänga den så är det inte en pryl på¨golvet! i vanliga fall brukar jag få hoppa runt som gud vet vad, men inte igår. detta var en väldigt konstig upplevelse. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0