dra täcket över huvudet

Siiter och fryser. Har ångest. Kom och tänka på gymnasiet idag. Kan ingen välja åt mig? det skulle vara jätte skönt. Skulle nästan kunna gå högstadiet för alltid, eller nä, jag är grymt less. Skulle kunna ha lov för alltid, eller iallafall ett par månader. Då skulle jag ha tid att vila upp mig.

Jag är trött på att ständigt svika. Jag vill inte sova sex timmar per natt när skolan börjar igen. Jag vill inte vara småfrånvaranden varje gång jag umgås med någon. Jag känner mig så tråkig att jag varje gång somnar när jag är med Pontus. För att det är en av det få gångerna jag slappnar av. Jag är trött på att alltid vilja vara så jävla bra. Jag är less på att inte hinna med ditt och datt. Jag orkar inte tjata mer på personer som inte gör något. Jag orkar inte vara så ambitiös. Det är jobbigt. Men samtidigt, ingen förstår, man måste vara det. Det är som ett beroende. Nä nu ska jag gå coh bli av med den här förbaskade emo känslan. hejdå.


Kommentarer
Postat av: Ek

hahahahahahahahahahahahahahahahaha! "Jag orkar inte tjata mer på personer som inte gör något." du har äntligen gett upp=D

2008-12-27 @ 13:38:59
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0