eftersom att mannen utmanade mig.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Stina, Stysan och vette tusan, Paulsson kanske?
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
haha typ ingenting, nämen jag är väl rätt snäll ibland, tror jag.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
tala först, tänka sedan.
4. Detta är jag rädd för:
fåglar, dem borde skjutas!
5. Tre saker jag vill ha av varje dag:
kramar, pengar och umgänge
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hoppa bungyjump, skaffa barn när jag är 15 och slicka mig själv på armbågen.
7. Detta tycker jag om att göra:
umgås, äta godis och inte bli tjock samt myysssa.
8. Detta vill jag göra just nu:
typ sova, fast har inte vettet att sova. eeh ja.
9. Bästa känslan:
när man vaknar upp och allt bara är mmmmmmmmmmm.
10. Värsta känslan:
när man vaknar upp och allt är död.
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
rolig, snäll, social, tålmodigare än vad jag är ;)
12. Är jag kär just nu?
ja.
13. Jag vill gifta mig...
i en vit klänning om några år.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Skaffa barn, resa jorden runt och göra en någolunda karriär.
15. Min käraste ägodel:
Säger som Manne, mobilen.
16. Något jag vill ha i present:
Jag älskar presenter så innehållet spelar egentligen ingen roll.
17. Detta har jag på mig just nu:
strumbyxor, linne, trosor, Bh, kofta.
18. Favoritkläder:
Beror verkligen på humör och situation.
19. Favoritdjur:
dammråttor.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Min egen ljuva stämma, not.
21. Favoritlåtjust nu
?
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Religion eller väl kul coh tråkigt, kanske fysiken
23. Stjärntecken:
Oxen.
24. En bok jag gillar:
Flyga drake, läs den!
25. En film jag älskar:
A walk to remember
26. Tv-program jag gillar:
O.C.
27. Favoritdoft:
Ralph Lauren - Romance, annars gillar jag DKNY-apple och Ck-one.
28. Detta äter jag gärna:
morötter och spenat.
29. Dricker helst:
vatten eller typ loka.
30. Favoritgodis:
choklad!
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand, USA osv.
32. Färg på mina ögon:
Brun
33. Min längd:
Kort.
34. Jag tror på:
att allt händer av en anledning.
35. Jag spelar:
Innebandy
36. Person jag beundrar:
alla som står ut med mig.
37. Så här bor jag:
tillsammans med min moder, fader och syster. och katt fan då.
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Tror min mor är rätt duktig på att vattna.
39. Det här tänder mig:
:)
40. Det här gör mig avtänd:
håriga och feta magar, usch!
41. Favoritfärg:
ingen speciell
42. Favoritcitat:
Liten på jorden - står i orden, är det ett citat?
43. En hemlighet jag vet:
DU är snygg!
44. Bästa present jag fått:
haha typ min burk.
45. Senast köpta skiva:
köper aldrig.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina öron är faktiskt rätt normala.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
haha typ allt, fel lyckas man ju alltid hitta :)
48. Udda förmåga/egenskap:
Kan knyta en slips! slå den du!
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En hund.
50. Vad lyssnar du på just nu?
Pontus småsurr.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
varit hos farmor.
52. Var är dina föräldrar från?
Luleå och boden.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
haha fråga mig inte sånt!
54. Vilken är din favoritrestaurang?
Ha typ ingen :)
55. När badade du i en pool senast?
Badet med skolan.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
yeees. Berättare i julspelet i årskurs tre!
57. Hur många barn vill du ha?
Två tror jag :).
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
typ när dem skriker, vad finner man för nöje i det?
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
haha nix, får ju inte ens rösta så.
60. Vad har du för TV-kanaler?
Noll koll!
61. Har du åkt moped någon gång?
aa
62. Har du busringt någon gång?
säkert 
63. Har du fått felparkeringsböter?
nej.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
neeeeeeej.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
U.S.A eller Thailand, haha vet inte vilken som är längst bort, men tror t-land. Eller fan jag har ju varit i Malaysia. Det är det säkert :)
66. Har du en egen trädgård?
njjaaa
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
typ simpsons.
68. Kan du alla orden i nationalsången?
första versen kan jag väl hyfsat.
69. Badkar eller duschkabin?
Beror på, fast dusch är så mycket smidigare.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Sex and the city.
71. Favoritpizza?
kyckling.
72. Chips eller popcorn?
popcorn.
73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder aldrig läppstift, utan bara lypsyl.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Que?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
ne,
76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Amanda, på max. väldigt typiskt oss att äta snabbmat.
78. Favoritchoklad?
mörk!
79. När röstade du senast?
inte den blekaste.
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Kanske september, oktober?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
jo med innebandyn iallfall.
82. Är du bra på matlagning?
haha nej inte särskilt.
83. Klarar du att tanka själv?
har aldrig försökt, men det borde jag väl kirra.
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
nej.
85. Pepsi eller Coca Cola?
coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
aa på ett sätt.
87. Vad var det senaste du handlade?
julklappar, och en röd t-shirt.
88. Har du kräkts offentligt?
naae
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Om det är antigen eller väljer jag att behålla min kärlek.
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
inte kärlek, nej.
91. Har du ringt något betalnummer?
nope.
92. Kan man vara vän med sitt ex?
aa, fast samtidigt kan det vara svårt att bara vara kompis med någon man haft känslor för fast det är klart visst går det.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Nyfödda kusinen.
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
normalt, tror jag?
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
men det här vanliga.
96. Vad har du i din väska?
Pengar, smink, alvedon, tamponger, borste, tre olika sortes lypsyl, snoddar, klämmor, mobil, headset, busslista, andra papper, pennor, leksak från mcdonalds, tandborste, tandkräm, skavsårplåster, tuggummi, solglasögon, en liten lampa och en plastpåse. bara det növändiga här i livet
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
pratar i telefon.
98. Vad är du tacksam för idag?
fick fina julklappar :)
99. Var hittade du den här listan?
ek08.blogg.se
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Mia, Elin och Eve.

Eftersom jag inte orkade göra hela listan idag är svaren både för idag och igår. typ halva listan skriven igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0