Jag tryckte en 30 cm macka idag på Sub, gott!

Idag har jag sprungit på mellandagsrean. KÄRLEK! men men ack vad mycket folk, jisses. Lite fick jag med mig  hem iallafall, ett par skor, jeans, undisar och en tröja. Väldigt trevlig med nya kläder. och med nya skor!

Det är underligt det där med nya skor. man bara mmmmmmm älskar det liksom. När jag blir stor ska mina skor få en väldigt egen plats. De ska inte behöva trängas i hallen eller i kläderna i mina garderob. Och på tal om min garderob, den behöver rensas! fast jag har aldrig hjärta att slänga något, så egentligen är det ganska onödigt. Varje plagg man tar upp så tänker man, " hmm kommer jag använda detta något mer " och sen tänker man " nä men man vet ju aldrig ". Fast man använder det ju aldrig mer så.

Annars har jag och Eve varit på hockey, i fem minuter, sen lessna vi!

Nu skulle jag verkligen vilja sova eller nåt och ja ikväll ska jag för en gångs skull ta det lungt! om jag inte sätter igång med plugget dvs. Men tror att det kan få vänta tills veckan. Adjö.




Julafton



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0