k00lt

Jag har sås i mitt huvud. Har promenerat med mamma fram och tillbaka till Sunderbyn för att bli av med såsen. Men det funkade inte. Är fortfarande såsig. Det är jobbigt att vara såsig.
 
Igår frågade jag min syster om hon någon gång tänkt hur det skulle vara om man bodde i något annat land. Hon gav mig " är du helt sjuk kvinna " blicken. Så därför fick jag inte så mycket till respons. Men, hursomhelst, jag håller just nu på att läser en bok som utspelar sig i Afganhistan (?). Tusen strålande solar heter den och jag har bara läst 20 sidor, men ändå. På ett sätt verkar det fett mycket coolare att bo där än i Sverige. Svenskar är verkligen så torra utav sig.

Så då kom jag på den brilljanta idén med att helt enkelt bygga upp olika länder i Sverige. Så sverige blir som ett mini världen, fast med bara svenskar i. Inga asiater eller arber eller afrikaner. Och sen kan man testa att fara runt lite, flytta runt. Och sen hittar man sitt favorit land ställe! fettt coolt! och det skulle vara mycket roligare att hälsa på folk när man egentligen också fick besöka ett nytt land! Lilla problemet kan ju vara vädret, men om man bara spänner upp ett jätte parably över hela Sverige så att det blir som en kupol. Då kan det ju inte vara så svårt att reglera, herregud människan har ju rest upp rymden. Någon som nappar och vill finansiera så här i lågkonjukturs tider?

tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0