ost, osten, ostar, ostarna

JAG ÄR LEDIG IMORN TJALALALALAAAAA!

Idag har jag tillbringat eftermiddagen hos evelina. Vi ska på stan imorn för vi är ledig. väldigt väldigt nos. ska försöka införskaffa sista julklapparna. Noll julkänsla i kropppen.

Hur får man upp julkänslan utan att få upp siffran på vågen? en riktigt bra fråga.

Idag har jag tillbringat min kväll genom att dela ut reklam blad med innebandyn. Inte särskilt spännande.

Sen har jag funderat på det här med gymnasiet. Jag har inte det blekaste vad jag sa göra. Ingeningen aning. men den stora frågan är ändå, ska jag välja ett gymnasie med kurser som jag är mer intresserad av, men som inte är lika bra om man tänker för framtiden eller ska jag välja ett gymnasie med kurser som jag inte är lika intresserad av, men med betydligt bättre framtidsutsikter. dettta är ostigt svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0