på krogen, som vanligt.

Snart blir det ut på en walk tillsammans med Evelina, skönt har ju inte rört fettet på år och dar!

Idag har jag gjort en hel del, men mest värt och nämnas är kanske colan på max, så utspädd på vatten, dra mig baklänges! jisses. Var där tillsammans med maxätarN jatko, haha rykerna går om den tjejen och grillen....

Annars köpte jag lite smått och gott, typ hårspray och strumpbyxor. Såna där saker som är helt värdelösa att lägga pengar på, men samtidigt behöver man ju dem verkligen, men visst är det tråkigt!

Och på tal om att handla så har jag inte ens köpt en julklapp till mig själv i år, snart slår jag in något jag har för att sedan få öppna det, yummie!

Nä nu ska jag sluta hänga på bloggen, ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0