sekt

Såg för ett tag sen, idag, på boston tea party, och där minsann prata dem om sekter, religion osv. Och då i min nyfikenhet kom jag på att kolla upp lite sekter. Som om du kanske har lust att hoppa in i en nyreligös rörelse, här har du några strålande förslag:

Raël
För dig som jorden skapades av vetenskapsmän och konstnärer från en annan planet. Dessutom så tror dem på UFO, feeeeeett coolt! eller så inte.

Aum Shinrikyo
Intresserad av att ha ihjäl några människor  på en tunnelbana, here you go!

Scientologi
Följ i kändisarnas fotspår! och bli urfattig.

Church of satan
Tro på satan och kom till helvetet :)


Dessutom så hörde jag om nån sekt där man bara skulle leva på guds kärlek och luft, vilket svammel.


Allmänt drygt inlägg.

Nu ska jag gå och studera insidan på mina ögonlock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0