the same level.

Imorn är det nyår. Nyår är ärligt talat överskattat som tusan. Men jag har ändå rätt så fina planer. Ska åka skridkskor med Pontus på dagen och på kvällen far jag till stan innan jag glider vidare till Porsön. Låter bra i mina öron. Nyår är ju trots allt inte så, så speciellt. Och jo juste, jag måste ju äta godis också! passa på liksom! hehe.

Idag har jag sprungit på stan (inte köpt något!) och sen har jag varit och tittat när brandmännen spelat hockey med boll tillsammans med Eve. Säger bara så här, uppfattningen att brändmän är sexiga förändrades helt. Skulle gissa att snittåldern låg på 50, men trevliga var dem iallafall.

Sen har jag varit till Pontus ikväll. Väldigt nos.

Nu har jag inte så mycket mer på hjärtat. borde göra klart min renbäddning av sängen. Aa så blir det nog


Fotnot: papperskorgen står en meter ifrån mig, jag har missat den två gånger. Först med en tändsticka och sedan med ett tuggummi, jag ska så aldrig bli basket spelare.



loggar ut! (kul att vi är flera på godislöftet, jag är trots allt inte så mobbad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0