1 gånger 1

Igår blev de som vanligt skola och de ända roliga var väl skridskor fast ändå¨lite jobbigt.. Efter skolan for jag hem pluggade lite och såg ett avsnitt oth :) Sen så skjutsade pappa mig och lisa upp till kyrkbyn och konfan. Väl där var vi tvungna att gå ut och möta Tinis för att hon inte hittade trots att hon varit där typ 3 gånger förr, haha de är inte bara jag som har dåligt lokalsinne ;). På konfan tränade vi lite inför musikalen i Maj och efter de fick vi reda på allt om lägret, börjar längta lite nu faktiskt :) Sen så slutade vi lite tidigare och såklart så började dessa "mogna" pojkar kasta snöbollar. Iaf så övertalade jag lisa att gå ut och sa att dom inte skulle kasta men ca 2 sekunder senare, splash! Lisas huvud, ajaj och ibland är de bra att vara kort :) På vägen hem surra vi om ditt och datt, trevligt och glad för tjejen skull. :)

Väl hemma kmr jag inte ihåg vad som hände riktigt, möjligen datator ja...

Idag blev de skola och efter de studiebesök på kuriren. Ganska okej ändå tyckte jag :). Sen så åkte Eve och Robert hem  och jag stannade kvar på stan en snabbis för att inhandla alla hjärtansdag presenter. Skönt och få de bort gjort nu är de bara att slå in dom :)

Sen, hemma satte jag mig och såg två avsnitt till av oth innan jag började med klistrandet till SO:n fast limmet tog slut så då satte jag mig här, ikväll får jag se vad som händer möjligen ett besök på Tingsv. 41, pusstjosan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0