a lot of things going on, a lot

Väldigt mycket som händer nu när de bara är en och en halv vecka fram till lovet, men så är de alltid prov som ska göras och rapporter som ska lämnas in. Så därför inte kanske bästa uppdateringen på bloggen just nu...

Igår var de då skola ända uppstickaren där var väl skidor och de var ju som skidor på gympan alltid är. Väl hemma satt jag och eve och klistra till kring åtta innan hon åkte hem och jag satte mig med spanskan som vi tack och lov sköt upp till på torsdag, sen tv och sömn hiskligt tidigt.

Idag skola först, när jag kom hem blev de pasta carbonara och efter de datorn ikl blir de gossip girl och träna till redovisningen som är imorn. Kul att hm grejorna äntligen kom idag btw :) nä nu ska jag snart slita mig här ifrån men först, kolla allas bloggar lr har dom kanske varit lika upptagen....som jag ;) take a stand, svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0