Att fela är mänskligt

men att förlåta att är gudomligt.

Det var sjukt kul i jäkkvik. Orkar inte skriva allt men kan ju säga att jag troligen blev förgiftad av både allt godis och all frisk luft. Och sömn blev de i brist. Men sjukt kul, måste säga det igen. Kyrkan är faktiskt fett cool och inte alls lika jobbiga som man kan tro :). Aja nu snurrar bara huvudet. Måste försöka ladda inför lilla vm nu, men ska sova först (i min egen säng) och äta ngt (ur mitt egen kyl) fast först duscha (i min egen dusch) och titta på tv (min egen), It´s good to be home :) och btw träning idag var knasigt rolig, har saknat innebandyn :)

Well, well see you for so long fuckers and suckers! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0