Bättre än förväntat

Vaknade kring halv elva av att pappa väckte mig. Gjorde inte så mycket tills Eve kom vid 1 halv två. Sen dess har vi limmat, interjuvat och gått till ica för att köpa mer limm. Så just nu är vi höga på all limlukt efter de har gått ca 3 tuber/ stift. Fast vi håller på att lufta ut lite nu så jag inte dör av förgiftning i sömnen..

Nu limmar stysan medans jag sitter här och är lite snurrig av allt lim. Herregud de måste vara riktigt starkt de där! men men, vi är dyra barn, vi närmar oss nog snart en hundring i lim pengar. ;D

Och vet ni vad stysan nyss sa till mig, när jag sa att jag inte kunde alla glosor. "skriv på underarmen"
haha, förstår ni att hon säger till en att man ska fuska!? fick en chock!
Annars är de rätt TJilll att bara sitta här och se flickan jobba, men snart lär hon väl ropa byte ; (
Kan ju bara säga, Akta er för våran redovisning! kom nyss på den strålande idén att bjuda på godis, satt vi höjer oss lite ;)

Stysans things to do                                              Evis things to do

- Spanska gloser                                             - Spanska gloser
- svenska/ teknik                                              - svenska / teknik
- städa garderob                                              - städa garderop
- gå till mojmoj                                                 - matte 
                                                                            - engelska gloser
                                                                            - so        
                                                                            - Engelska och spanska övningsbok


INTE SÅ RÄTTVIST ;O

Nu gick hon och kopiera ut ännu mer.............................!

Haha stackars den jäveln som ids läsa de här ;D

- Vad kort du är!
- Om man ändå ska ha ett helvet är de bättre att ha ett litet.

Hahaha höll på att skratta ihjäl :D smart släkt man har ,

Om ni undrar hur de er ut i stinas rum just nu så kan jag meddela att de är pappren, tidningar, lim och skräp över hela golvet. men vi lever vidare =D

4 min senare,

hahah ojojoj, kaos!
limmet torkar och skink steker, vettetusan hur de vart me den.

helt sjukt mycke limm de har gått idag :O nästa tub är slut nu!

nu ska jag hjälpa till, hare gött suckers, ni vet att ni är underlägsna ;D

pusssar och krammmmar m.m. från knoll och tott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0