Because I say so

Okej, paus för bloggen?! hmm, nja kunde inte låta bli att skriva några rader innan jag börjar med engelskan.

Idag slutade vi tidigare som tinis joinade mig in till stan. Köpte mascara, solglasögon, buff liknade sak och platt tång. Inga kläder..Tyvärr, fast undvek ju att titta så. Iaf så känner jag att jag redan älskar plattången och har lite små ångest över slöset idag men behövde ju de så, dessutom kmr pengar om en vecka :)

Efter stan satte jag med mig med hk som tydligen skulle in imorn, sen blev de träning. Då vi körde egen springning, skönt! Efter de var de möte om lilla vm och när jag och papi promenixade hem sådär vid 8 så såg vi en råtta ?! eller vi sprang ifatt den så vi skulle se. Och den var typ svart och lurvig och var nästan, nästan söt. Ähh jag som hatar råttor. Nog med de, matten gjord, engelskan väntar, ses vi på mitten?



Du pratar om droger som om du andvänder det, när de närmsta du kommit är teveserien Weeds på tv3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0