For free

Alla hjärtans dag orkar jag inte dra igenom men kan säga att den blev överförväntan och även om alla hjärtans dag är lite överskattat så var de ändå myyysigt till tusen.

Idag var de då skola, härligt tjill på svenskan och sen Benny grünfelts föreläsning om förintelsen, hört den tre gånger nu och försökte verkligen lyssna ordendligt eftersom Jullan var rar nog att ge oss en läxa om de. Efter skolan gick jag och Eve förbi Anna med lite läxor innan vi fortsatte mot storis. Gick runt i affärer där, hittade en sommar tunika/linne inte särskilt dyr men jag får se om jag köper den.

Sen gick vi hem till eve och sen kom Manne och inte så mkt hände. Mammma kom och hämtade mig vid sex-tiden och så for vi till coop, åt på max och sen handla. Då kom min super ide att kopiera av eve och hennes pappa snabb shopping race, men de gick inte särsklit bra. Har ju aldrig riktigt varit sådär elit på att välja.

Nåja nu låter de som om lite grönsaker och dip väntar. Idag börjar mitt nyttiga liv har varit allt för mycket snask på sistonde, allting bara växer, nä beach 2008 här kmr jag! pussssss!  





Dålig bild kanske men så ser ungefär mönstret ut tänkte ha den till svarta leggings, vad tkr ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0