GRATTIS LISA I FÖRSKOTT!

Igår så var de såklart skola på dagen, matteprov och bad. Sen hemma sprang jag runt och packa till jäckvik och sen bar de av till morbror i Boden som fyllde 40 år. Träffade hans nya sambos släkt, osv inte särskilt spännande. Sen när jag kom hem började jag plugga till Engelska provet och var i säng ca halv tolv.

Segt och gå upp idag. Film på svenskan och sen blev de Engelska prov vilket gick rätt så bra..Teknik då vi också såg film och sen lunch. Efter lunchen hade vi musik. Träffade den  nya musik läraren, ganska kul med en seriös lektion. Dagen slutade med no halvklass. Hemma vet jag inte riktigt vad jag har gjort men tiden har då bara runnit iväg. Måste nog gå och blåsa håret nu, Klockan 5 går bussen till Jäckvik och konfa läger och innan de blire att fara iväg och köpa godis. Uppdatering kmr på onsdag kväll då jag är hemma, om inte vargen ätit upp mig ;) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0