all kind of candy

I fredagskväll blev de att våldgästa pierre som lanade med henke. Aja och sen blev de datorn hemma, och tillsist sängen. Igår på lördag steg jag upp kring tio och stressade som fan för att hinna till sporthallen. Och där eftersom jag inte skulle spela hamnade man i seket. Från seket ser man allt jävligt bra måste jag säga, helt olik från bänken. Nåja vi spela iallafall jävligt bra och slutresultat blev 6-3 till oss och vi mötte Boden btw.

Sen så låg jag och nötte o.c hela eftermiddagen och de var så jävla bra såg klart sista säsongen, fatta älska!

Och sen eftermiddagen får jag till Tina där en massa andra människor var och fy fan vad kul vi hade! Först såg vi på nära och kära och den kanske inte låter så bra men den var faktiskt riktigt  komisk! :)
Vid ett gick jag och lisa hem, efter att vi suttit och babblat ett tag. typ 2 timmar. Väl hemma så gick jag och la mig och smsade till halv 4-tiden i natt då de typ bara vara jag och tina som var tröga nog att inte sova...

Nä nu ska jag gå och äta lite frulle...måste bara kolla pix först :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0