burn, baby burn!

Idag ringde väckarn kvart över sex jag var uppe, 45 min senare. Så fick stressa som fan att hinna allt idag igen och sen på skolan började vi med svenska, chillt eftersom vi lekte lekar i aulan! :)

Efter de engelska och sen gick jag och elin till maten, Satt där i nästan 2 timmar och vi hade oturen att ha sylt och de ska jag tala om är grisigt!
Efter de var de musik och där gjorde vi som vanligt ingenting, tittade på walk the line och tillsist no.

Sen gick jag och eve till ica för att köpa mjölk och jäst. För vi skulle baka. Japp har nu bakat matbröd och bullar och så ska vi sälja de ikl...För vi ska bli rika! :) aja åter till baknigen. Allt gick jätte bra tills de börja brinna i mikron lite grann. Men asså de var för att man inte fick stoppa in metall och vi stoppa in smör med papper runt om och där var de ju aleminum grejs! Så därför måste vi typ köpa en ny! haha men den var ändå så gammal så...

Aja nu ska vi gå och packa ihop bröden i påsar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0