Den där näsan

Idag trodde jag att skolan skulle bli så chill, eftersom de var hel lugn tema vecka, men icke nu ska vi tydligen få betyg på de vi gör! detta är skandal! på tema veckan ska man ju inte göra ngt alls..Iallafall så ska vi skriva en rapport om kyrkoarvet blablabla jätte tråkigt tyyp. Och imorgon ska man typ sy en folkdräkt eller nå, ial så får vi se hur de blir men visa ska ju till sunderbyn imorn så de lär ju ta ett tag.

Efter skolan så satte jag mig vi datan, såg ett älsklings o.c och sen träning.
Träningen var så jävla kul, var inte så sugen i början men de var ial sjukt kul!

Nu ikl har jag gjort no som jag skjutit upp hela dagen och sen sett CSI, de var troligen de bästa avsnittet ever! :)
dessutom såg jag en trailer på att gossip girl börjar snart, alltså kan knappt vänta ;D

Imorn blir de hockey, fick gratis biljett från skolan men jag och Eve hade nog ändå tänkt att gå så nu slapp Robert klippa in oss ;) Ska ial bli jävligt kul, kanske lär jag mig en nån till regel förutom iceing ;P

pusstjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0