Du ger mig huvudvärk.

Okej, så vars är vi? stan igår då. Jag hade absoult inte tänkt att köpa ngt men lika fullt kom jag hem med både en t-shirt och ett par skor, wtf..Senare på kvällen for jag iallfall till M&M och chillade där ett tag, ritade färdigt skissen till bilden, haha vilken syn!

Första skoldagen idag, jobbigt och belive it or not jag är typ redan stressad... Nåja såklart sten jobbigt att gå upp på morgonen men själva skoldagen var rätt chill. Bara Ture som inte verkar köra med mjukstart, och på hans lektion beslöt jag mig att helt enkelt ge mig själv en liten mjukstart ;p

I kväll gick jag till eve. Vi promenerade senare vidare till hm. Vägen till hm tog 10 min eftersom vi var tvungna att skynda oss innan dom stängde. Vägen hem tog 1h. Men de var för att vi tog en annan väg, så vi hamna mitt i industri området. Så vi gick helt enkelt i genom hela området. Vilket gick fint tills på slutet då vi skulle gå ner för värsta branta backen, haha bängel, och just de vi hann ramla i ett dike också men annars stabilt!

Nu ska jag gå och tvätta bort kladdet och sedan till sängen. Men en känsla säger mig dock att jag inte kmr vara mkt piggare än imorse.

Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0