For now, I´m just sad and alone

Jobbigt att uppdatera men känner mig tvingad att göra de....

Idag på skolan blev vi äntligen klar med de där estetiska grejset, skönt!
Efter de blev de iväg in till stan. Gick först med en massa personer och de var såklart rätt så svårt stt hitta något tillsammns med en hög flamsiga men ack så roliga människor.

Vid tre-tiden mötte jag upp mami och vi hann handla på. Köpte en svart tröja, underkläder och en stor kofta från carlings :). Sen bar de av till någon italiensk restuarang som jag inte kommer ihåg vad heter men åt ial lövbiff och pommes i sällskap med moråfar.

Ikväll kom Eve över och vi bakade först långpannan till innebandyn innan vi knallade iväg till Manne med Pierre. Där spelade vi Texas hold em (eller hur Tina? ;). Jag var extremt övertrött  och garva åt allt, även mer seriösa saker.....

Tillsist hemma, nu ska jag gå och tvätta bort sminket, borsta tänderna och ringa eve, om hon nu har batteri på mobilen..Match tidigt imorgon mot Sävast, de kmr bli tufft...

hejs

Kommentarer
Postat av: paulina.

VAR MED & TÄVLA OM ETT SKITSNYGGT NITARMBAND!

http://colaburk.blogg.se/1200497265_tvling__armband_spons.html#comment

2008-01-19 @ 00:07:28
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Manne

Jag smekte alla i poker!:D men....asså....vem åkte ut först!?

2008-01-19 @ 15:41:50
Postat av: tinis

texas hold em (Y) du lär dig av proffset stinis ! ;D

2008-01-19 @ 22:25:31
URL: http://colafreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0