Grattis Ur

på namnsdagen :)

Igår började dagen med skola och efter de for jag hem, sov ,såg oth, sov lite till, hoppade över träningen, såg en film och sov igen.

Idag övervägde jag att stanna hemma från skolan, men gick tillslut ändå. Om jag är hemma en dag känns de liksom som att jag måste plugga hela helgen för att ta igen det, dessutom har jag plugg så de blir över...
Efter de for jag till mattisberget och träna lite, härligt! Sen storheden, fick nya slalomskidor och flottade på max.
Nu väl hemma har jag surrat lite i tlf med eve och tina, tränat glosor och eftersom syster och papi väntar på mig ska jag dra mig vidare till vardagsrummet och se film, kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0