just thursday

Igår kväll var jag skit trött hållde typ på att somna vid 7, fast duschade då och tittade på tv, grammis galan. De var rätt bra fast hade kanske inte hade önskat att kent vunnit så många(2) grammisar, sahara hotnights skulle kanske kunna få nån..

Idag vaknade jag tio i sju, alltså försov mig lite så fick stressa som fan, inte riktigt men..Skolan började ial med sp, där efter bild och svenska...Lunchen som gick tok för fort och sen matte. Matten var helt ok, kanske för att brandlarmet gick och vi slapp delen av lektionen då de var tänkt att vi skulle jobba. Senare fick vi veta att ngn tydligen slängt en smällare i korridoren vid aulan. Egentligen jävligt onödigt, men när de råkade infinna sig på matten så kanske......

Efter de SO, vi fick veta grupperna. Och helt sjukt men jag hamna med eve, hur stor är chansen när vi sitter brevid varrandra och de ungefär bara är två eller tre i varje grupp. Vi ska ial jobba med dagstidningar tsm med Robert som också blev trea. Dagstidningar kanske inte var de jag hoppades på, men vi hade ial ett studiebesök och de lär ju ta minst en halv dag :)

Tillsist blev de idrott och eftersom jag inte får springa låg jag på en matta och fysade...Gick sådär men kära evelina var iallafall stöttande och sa: - Oj, du har missat jäääätte mkt, Kan du göra en situp? hmm tack för den!

Sen fick vi också veta att typ hela arbetslaget ska iväg och bada på nordpolen under tema veckan på onsdag. Vilket jag tkr är jävligt idiotiskt för ursäkta hur många tjejer kan vara med? typ 3/4 sen resten då? ska ca 15 tjejer från fyra klasser bara sitta och titta på? DETTA ÄR DISKRIMINERING, dessutom är de skit tråkigt att bada. Funderar på att mens-strejka, fan vars är jämställdheten? kan inte lärarna tänka, hallå liksom våra behov då? tyker ial de här är sjukt orättvist och de gör mig jävligt förbannad! sådeså!

men usch vill inte tänka på de, blir bara på dåligt humör.. Sen efter skolan gick jag den feta biten till Eve. Där vi skulle plugga, de gick åt tjota. Jag fattar inte ett piss av optik lr vad vi nu håller på med i no:n och matten går bara fett bort. Sen kom jag hem, åt kycklingsoppa,  satte mig här och nu ska jag snart, snart börja med plugget. Bara ringa eve en snabbis....

puss

Kommentarer
Postat av: Manne

okej, 1. Robert kommer inte jobba ett piss i SO, och studiebesöket kommer ta mer än en halv dag. 2. jag stöttade dig också när du nästan ansträngde dig;P 3. orka va en fjolla, vi får fan slippa en hel dag på skolan och åka till BODEN och bada:D

2008-01-10 @ 22:10:25
Postat av: tinis

haha ofta 4 tjejer komma sitta och kolla på och resten bada ? de kommer vara tvärtom att de bara är 4st som badar :p hahahah

2008-01-10 @ 22:31:07
URL: http://colafreak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0