Man eller mus?

Igår började dagen med skola, pappa kom och hämtade mig vid halv tio och så for vi till sunderbyn. Väl där så träffade vi läkarn och hon sa att alla blodvärden var bra fast HB var lite lågt så nu äter jag järntabletter två gånger om dan, dö jobbigt att komma ihåg ju! Efter de tog jag nya prover, för jag kmr inte ihåg vad. Ial hann ju typ sköterskora sticka sönder mig innan de fick ut nog mkt blod....

Efter de blev de att fara tillbaka till skolan och jobba på i slöjdsalen..Tillsist hem och då for jag ut med skidorna fast de gick förjävligt eftersom de hade töat så mkt att man sjönk ner en halv dm hela tiden. Efter de fixade jag lite käk och sen bar de av mot hockeyn

Hockeyn var kul som fan, träffade såklart flera man kände eftersom typ alla hade gratis biljetter. Men slut resulatatet blev 7-2 till luleå och jag hann väl se matchen från sisådär fyra vinklar eftersom vi for runt i hela coop arena! :) Sen tog jag bussen hem, proppfullt såklart...

Idag for hela a-laget till nordpolen för bad.. Blev less ganska fort, och tillbringade den mesta tiden i bubbelpoolen..

Ikväll är de träning som gäller, fasar för springningen! ;p

puss

Kommentarer
Postat av: Manne

Det finns en plats på jorden där solen aldrig ler, den platsen heter Boden dit vill jag aldrig mer! Hata, hata, hata Boden!

2008-01-16 @ 15:59:16
Postat av: tinis

haha eller så: När Oden skapa Jorden så vände han arslet mot Boden! ;)

2008-01-16 @ 18:18:52
URL: http://colafreak.blogg.se
Postat av: lisaaa

hahah :D proffsen behövde ju inte fara! ;)

2008-01-16 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0